Jak branża marketingowa reaguje na zmiany klimatyczne? Cannes Lions Creative Comms Meeting
11.10.2021 14:56:47
11 października o godzinie 18:00 w Concordia Design odbędzie się jedenaste spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie corocznie organizowane jest przez agencję komunikacyjną Q&A Communications z Poznania, która w tym roku świętuje swoje 20-lecie istnienia na rynku. Podczas panelu poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi, a spotkanie odbędzie się pod hasłem: NO PLAN B.
Po zorganizowaniu ostatniej edycji w formie online związanej z ograniczeniami pandemicznymi, agencja zaprasza do wzięcia udziału w kolejnym spotkaniu, które odbędzie się w formie stacjonarnej w Concordia Design zlokalizowanej w samym centrum Poznania. Podczas wydarzenia porozmawiamy o przykładach kampanii nagrodzonych na międzynarodowym festiwalu kreatywności festiwalu Cannes Lions, które zwróciły uwagę odbiorców na konieczność wprowadzania i wspierania zrównoważonych rozwiązań pozytywnie wpływających na stan naszej planety.
Udział w wydarzeniu jest darmowy. Wszyscy chętni do uczestnictwa zobowiązani są do wcześniejszej rejestracji, która możliwa jest pod linkiem: https://evenea.pl/event/canneslions2021.
Tegoroczna edycja zrzesza ludzi stojących za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, którzy poprzez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej. Podczas wydarzenia usłyszymy głosy eksperckie z Poznania jak i całej Polski. Na scenie wraz z przedstawicielami agencji Q&A Communications pojawią się między innymi:
- Marta Usielska, szefowa działu marketingu w CBRE, współtworzy zespół ESG;
- Anna Orska, projektantka biżuterii i założycielka marki biżuterii artystycznej ORSKA;
- Aleksandra Kulińska, future change analyst w infuture.institute;
- Sylwia Majcher, dziennikarka i autorka bestsellerowych poradników, reportaży oraz wywiadów kulinarnych;
- Magdalena Marzec, head of marketing w Too Good To Go.
Partnerami jedenastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: SAR, AMS, Collegium da Vinci oraz BISAF, który w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo obecnych dostarczy 350 maseczek dla wszystkich uczestników wydarzenia.
Patronat medialny objął m.in. Sukces po poznańsku.