MARKA OSOBISTA oparta na wartościach
08.04.2024 13:24:16
Budowanie marki osobistej wymaga czasu i konsekwencji, ale może przynieść wiele korzyści. Po pierwsze, pomaga w budowaniu zaufania i wiarygodności.

Budowanie marki osobistej wymaga czasu i konsekwencji, ale może przynieść wiele korzyści. Po pierwsze, pomaga w budowaniu zaufania i wiarygodności. Kiedy ludzie postrzegają nas jako mistrzów w danej dziedzinie, zwiększa to naszą zdolność do przyciągania klientów. Po drugie, zadbanie o markę osobistą pozwala lepiej poznać siebie i jasno określić swoje granice. Po trzecie, marka osobista może pomóc w budowaniu naszej kariery. Kiedy pracodawcy postrzegają nas jako zaangażowanych i kompetentnych, zwiększa to nasze szanse na awans i rozwój zawodowy.
W agendzie warsztatów z MARKI OSOBISTEJ m.in.
- Czym jest marka osobista i jakie są jej źródła? Jakie są zagrożenia nieodpowiednio stworzonej marki osobistej? Case studies.
- Diagnozowanie marki osobistej – jaką marką jesteś?
- Dlaczego? Cele personal brandingu. Twoje cele.
- Marka oparta na wartościach. Spójność brandu.
- Emocje marki – czym są archetypy i jakie typy osobowości reprezentują.
- Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej.
- Jak sprawić by ludzie ci uwierzyli, czyli budowanie wiarygodności.
- Strategia komunikacji marki w social media.
- Marka osobista w czterech krokach.
Prowadzący: Grzegorz Urbański - strateg marek premium, wykładowca w Collegium Da Vinci, doradca marketingowy. Program szkolenia obejmuje serwis kawowy oraz obiad.
#socialmediapoznan
22 kwietnia, godz. 8.00 – 15.00
BusinessWell, ul. Polska 15