Najnowszy numer SUKCESU już dostępny 🌞 Sukces po poznańsku to najpopularniejszy magazyn lifestylowy o Poznaniu 🌞  

Organizator:

Cavallia. Unikalna filozofia osiedla i obsługi klienta

Podziel się

Cavallia to osiedle powstające na poznańskim Łazarzu, będące efektem połączenia sił dwóch deweloperów z belgijskim rodowodem – BPI Real Estate Poland i Revive Poland. Inwestycja zlokalizowana jest pomiędzy ulicami Matejki, Grunwaldzką oraz Ułańską. Z uwagi na bliskość najważniejszych punktów na mapie Poznania, inwestycja wpisuje się w ideę 15-minutowego miasta. Lokalizacja stanowi symbiozę natury i życia miejskiego. Ponadto zawiera w sobie bogaty kontekst historyczny działki i najbliższej okolicy.

TEKST I ZDJĘCIA: Cavallia
[współpraca reklamowa]

Teren ten to dawne koszary kawaleryjskie, w których stacjonował słynny 15. Pułk Ułanów Poznańskich. Osiedle otwiera nową kartę historii, pielęgnując pamięć o dziedzictwie kulturowym i przeszłości tego miejsca.

Na osiedlu znajdzie się aż 857 mieszkań w metrażach od 25 do 137 m², a także lokale usługowe oraz pomieszczenia biurowe. Całość powstanie w duchu zrównoważonego budownictwa. Obok bogatej zieleni, która obejmie aż 35% całej przestrzeni inwestycji czy ścieżek pieszo-rowerowych, przewidziany jest szereg proekologicznych rozwiązań, takich jak szklarnie na dachach budynków, energooszczędne windy z odzyskiem energii, indywidualne pompy ciepła, miejsca garażowe dostosowane do podłączenia zasilania samochodów elektrycznych, system retencji wody deszczowej, budki lęgowe dla ptaków czy panele fotowoltaiczne, które już teraz produkują na terenie budowy energię elektryczną.

Inwestycja wyróżnia się nie tylko ze względu na ciekawy wątek historyczny czy kwestie ekologiczne, ale również z uwagi na niecodzienne podejście do sprzedaży, skupione w pierwszej kolejności na budowaniu relacji z klientem. Magda i Karolina z biura sprzedaży Cavallii dowodzą, że proces sprzedażowy w praktyce powinien przebiegać „od dobrej kawy do podpisanej umowy”.

Karolina: Reprezentujemy takie podejście do obsługi klienta, które nie opiera się na narzucającej sprzedaży. My koncentrujemy się na człowieku i jego życiowych potrzebach. Sprzedaż nieruchomości nie jest standardowa – to uczestniczenie w prywatnej sferze życia klienta. Naszym zadaniem jest nawiązanie dobrej relacji. Myślę, że w dzisiejszych czasach jest to szczególnie istotne, żeby się spotkać i porozmawiać.

Karolina: Oczywiście naszym celem jest sprzedaż nieruchomości, ale niemniej ważną misją jest to, żeby napisać tutaj nową historię. Ostatnio klient wyznał, że nie może się doczekać, aż będzie częścią tego osiedla. Faktycznie, staramy się uświadamiać klientów, że zależy nam na tym, aby budowali tu swoją społeczność i dajemy w tym celu wiele różnych narzędzi. Powstaną przykładowo pomieszczenia wspólnotowe, gdzie mieszkańcy będą mogli zacieśniać więzi i wymieniać się informacjami, oraz tereny zielone i place zabaw do spędzania czasu na zewnątrz.

Uwagę klientów zainteresowanych ofertą Cavallii przyciąga budynek biura sprzedaży sam w sobie. Zaprojektowany z myślą o energooszczędności i recyklingu, umiejscowiony na placu budowy, może zostać zdemontowany i zamontowany ponownie – jako 80-metrowy dom parterowy. Jego stylistyka zbliżona jest do standardu wykończenia części wspólnych, które znajdą się na osiedlu.

Magda: Zdecydowaliśmy postawić od podstaw budynek, który nadaje się do demontażu i ponownego montażu w  nowej lokalizacji. Jest to szkieletowa, drewniana konstrukcja, posiadająca ocieplenie z wełny drzewnej. Góra budynku to tzw. zielony dach, zaś ogrzewanie i chłodzenie powietrza wewnątrz odbywa się za pomocą pompy ciepła. Wnętrze wyposażyliśmy w naturalne materiały i meble polskiej produkcji. Budynek po zakończonej misji sprzedażowej zostanie przeznaczony na cele mieszkaniowe. Poza tą ideą drugiego obiegu przyświecała nam intencja, aby każdy, kto tutaj przychodzi, mógł poczuć się jak w domu. Styl wnętrza zdecydowanie sprzyja rozmowom, ale także oddaje ducha całej inwestycji. Klienci mogą dzięki temu lepiej poznać klimat tego osiedla.

Na stronie internetowej Cavallii można odbyć wirtualny spacer po osiedlu i poznać jego wyjątkowy charakter. Mimo wszystko Karolina i Magda z biura sprzedaży zachęcają do wizyty na miejscu budowy, zwracając uwagę na fakt, że nic nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej rozmowy oraz poznania przestrzeni na żywo. Przyjść można zarówno po wcześniejszym umówieniu wizyty, jak i z ulicy.

Magda: Prezentacja rozpoczyna się bardzo ważnym elementem, jakim jest przedstawienie fizycznej makiety osiedla, co nie tylko pokazuje skalę projektu, ale również pozwala zwizualizować sobie dokładne rozmieszczenie budynków, odległości między nimi oraz planowane zagospodarowanie terenu osiedla. Przechodzimy od ogółu do szczegółu, opowiadając o historii działki i etapach budowy. Wprowadzamy klienta krok po kroku w świat osiedla Cavallia, od momentu badania jego preferencji, po wszelkie kwestie formalne – staramy się w przystępny sposób odpowiedzieć na pytania pojawiające się w procesie zakupu mieszkania.