Witamy w LIPCU! Najnowszy numer SUKCESU jest już dostępny 🌞 zapraszamy do lektury e-wydania najpopularniejszego magazynu lifestylowego o Poznaniu 🌞  

Organizator:

CREATIVITY2 – 13. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu

25.10.2023 09:46:06

Podziel się

Jaką rolę odgrywa kreatywność w przekazach reklamowych marek? W jaki sposób skutecznie dotrzeć do odbiorców, kiedy konsumenci widzą setki komunikatów każdego dnia? Odpowiedzi na te, jak i inne pytania będzie można uzyskać podczas 13. edycji wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 7 listopada o godzinie 18:00 w Sali Luna Concordia Design (ul. Zwierzyniecka 3) w Poznaniu.

Wydarzenie organizowane jest corocznie przez agencję Q&A Comms oraz SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej i jest ono niepowtarzalną okazją, aby obejrzeć nagrodzone na festiwalu kreatywności w Cannes kampanie, a także odbyć wartościowe dyskusje z doświadczonymi w branży ekspertami i ekspertkami.

Hasłem tegorocznej edycji jest CREATIVITY2. W rozmowach o trendach, aktualnych wyzwaniach czy przyszłości branży reklamowej i marketingowej wezmą udział dyrektorzy kreatywni poznańskich oraz warszawskich agencji. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny!

Partnerami 13. edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), Concordia Design, AMS, Sukces po Poznańsku, Instytut Monitorowania Mediów, Sprawny Marketing, Nowy Marketing, Collegium Da Vinci, PRoto.pl oraz Marketing przy Kawie.