Organizator:

Gadżety to emocje

02.11.2021 10:14:21

Podziel się

Może być dla partnera biznesowego, klienta czy pracownika. Ma nieść ze sobą jakąś wartość. Zamiast klasycznego graweru może mieć napis: „Dobrze, że jesteś”. Gadżet, bo o nim mowa, to specjalność Wojciecha Wrocińskiego, założyciela marki ReklamowyGadżet.pl. Dziś jego firma kończy 13 lat i z powodzeniem produkuje gadżety dla takich marek jak: Coca Cola, Olx, Beiersdorf, Volkswagen, Kompania Piwowarska, Lidl, Samsung, Mlekovita. Dla Wojtka gadżet to nie tylko przedmiot – to prezent, który wywołuje uśmiech i niesie radość, a to jest dziś bezcenne.

ROZMAWIA: Joanna Małecka 
ZDJĘCIE: Sławomir Brandt

Co to jest reklamowy gadżet?

To miejsce, w którym budujemy markę i sprawiamy ludziom frajdę, sami doświadczając tej radości. Reklamowy gadżet to miejsce, w którym chcemy kreować wizerunek firm, dbając o ich promocję i wspierając działania odpowiednią identyfikacją. A ta powinna iść z serca i być przemyślana – o to właśnie tutaj dbamy. Dzisiaj marki oparte na wartościach wygrywają.

Kluczem dobrego gadżetu jest w końcu to, by został z nami jak najdłużej.

Musimy też zastanowić się nad funkcją, jaką ma pełnić. Z doświadczenia wiem, że czasem warto zrobić mniej, a lepiej i bardziej doprecyzować potrzeby odbiorcy. To wywoła uśmiech na jego twarzy, czyli osiągniemy efekt, o jaki nam chodzi. Mała rzecz może obalić każdy mur, tylko trzeba ją skroić na miarę. I o to chodzi w gadżetach. Gadżety reklamowe wspierają budowę solidnej relacji z partnerami biznesowymi, pracownikami, klientami i dostawcami. W świecie, w którym większość spraw załatwia się online, uznanie współpracy w postaci fizycznego, przydatnego prezentu, jakim jest gadżet reklamowy, wywołuje podobne emocje, co otrzymanie prawdziwej pocztówki ze znaczkiem.

Jak wymyślić dobry gadżet?

Tylko siadając do rozmowy i pytając klienta o potrzeby. Od tego należy zacząć. Rozmawiamy o gadżetach dla partnerów, ale też dla pracowników. Ta druga opcja staje się coraz bardziej popularna.

Gadżet dla pracownika to ciekawa forma docenienia go.

Wręczając komuś gadżet lub pakiet gadżetów zostawiamy po sobie pozytywny ślad. Nie jesteśmy tylko jednym z wielu przedsiębiorstw, z którym prowadzi się biznes. Jesteśmy tą firmą, która daje od siebie więcej i zapada w pamięć. Efekt ten wywołujemy zarówno wtedy, gdy nasz gadżetowy prezent trafia do prezesa najlepszej firmy, jak i naszego pracownika. W końcu i jeden i drugi przyczynia się do wspólnego rozwoju. A to dobrze, kiedy nasz pracownik identyfikuje się z firmą. Wtedy stajemy się bardziej wiarygodni dla klienta.

Jakie są trendy w gadżetach?

Firmy idą w stronę ekologii i tego, by gadżety były ciekawe. Pamiętam, że w ubiegłym roku robiliśmy zestawy świąteczne, które zawierały skarpetki i słodycze. Wszystko ładnie zapakowaliśmy i wysyłaliśmy do odbiorców. Część dostarczaliśmy osobiście. Wiesz co było piękne? Że ci ludzie mieli na sobie rzeczy, które już wcześniej produkowaliśmy. Byliśmy wzruszeni. A ich radość na kolejną paczkę – bezcenna.

Idą Święta Bożego Narodzenia. Czy to jest ten moment, kiedy powinniśmy pomyśleć o prezentach?

Tak, dlatego, że właśnie w listopadzie przyjmujemy zamówienia. W grudniu wciąż realizujemy zamówienia świąteczne, ale mamy już presję czasu i trochę mniejszy wybór z tym związany. Zachęcam osoby, które jeszcze nie mają gadżetów dla swoich partnerów, dostawców czy pracowników, żeby zrobili to jak najszybciej.

Czym pachną prezenty świąteczne?

Czekoladą, herbatą cynamonową, świecą. Co roku te propozycje doskonale się sprawdzają. Warto dołączyć do tego kartkę z życzeniami.

Dlaczego to robisz?

Bo wiem, że ludzie potrzebują dobrych emocji. Gwiazdor sprawia ludziom radość tylko raz w roku, a ja mogę robić to codziennie.

Macie pewnie sporą konkurencję.

Tak, ale bronimy się jakością, kreatywnością i skutecznością naszych gadżetów. Dla nas istotne jest to, żeby dać klientowi coś unikalnego, niepowtarzalnego. Możesz wyprodukować super kubek z logotypem i super kubek z hasłem „Dobrze, że jesteś”. Który weźmiesz?

Ten drugi.

No właśnie. I o to nam chodzi. Wraz z gadżetem dajemy ludziom emocje.

W tym roku firma ReklamowyGadżet.pl kończy 13 lat. Skąd pomysł na tego typu działalność?

Pamiętam, kiedy pojechałem na pierwsze targi za granicę i oglądałem te wszystkie gadżety. Pomyślałem wtedy, jak łatwo można zrobić komuś frajdę. Potem pracowałem u producenta gadżetów reklamowych i przekonałem się, że to naprawdę może być fajne. Zbudowałem stronę internetową, dałem znać znajomym, że robię gadżety i poszło. Bardzo zmieniła nas pandemia. Dzisiaj pracujemy w mniejszym gronie, ale bardziej skutecznie.

Czy firmy chętnie do Ciebie wracają?

Tak i to jest wspaniałe. Wierzę w to, że uczciwa i solidna praca przynosi zyski. Zapraszam do naszego biura wszystkich, którzy szukają ciekawych rozwiązań. Można też najpierw odwiedzić naszą stronę internetową, gdzie jest nasza oferta. Osobiście jestem zwolennikiem budowania relacji, lubię ludzi, dlatego wolę się spotkać i poznać osobę, dla której będziemy projektować gadżety. Wtedy taki prezent jest idealnie dobrany, a obdarowywany będzie zadowolony. Potrzebujemy dziś biznesowych relacji chyba bardziej niż kiedykolwiek.

Czyli dobrze, że jesteś Wojtek…

Dobrze, że jesteś Asiu.

 

Infinity Plus Sp. z o.o.

Fabianowo 73, 60-005 Poznań

Reklamowygadzet.pl